Muhtelif ebatlarda 1.570.000 Adet Lam PP Torba Alımı
Anasayfa > İhaleler > Muhtelif ebatlarda 1.570.000 Adet Lam PP Torba Alımı

İhale Detayları

İhale Sonucu
Kazanan Firma
İhale Bedeli 14.951.700,00 / Gülsan Sentetik Dokuma Sanayive Ticaret A.Ş./GAZİANTEP
İhale Bilgileri
İlan Konusu Muhtelif ebatlarda 1.570.000 Adet Lam PP Torba Alımı
İhale Tarihi 2024-03-22 11:00:00
İlan No 2024/275755
İhale Yapan Birim Satınalma Dairesi Bşk.
İhale Kapsamı Yurtiçi 201
Kısmi Teklif Açık
İhale Türü Mal
İhale Usulü Açık
İhale Durumu Sonuçlanan İhaleler
İletişim Bilgileri
İhalenin Yapılacağı Adres Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 Çukurambar-Çankaya/ ANKARA
Sorumlu Personel Levent KAYA
Telefon (312) 294 2151
Faks 03122942114
E-posta leventkaya@etimaden.gov.tr
İhale Dökümanları
İhale Metni

                                                                                                                 ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

1.570.000 ADET 25-50 KG ÜRÜN TAŞIMA KAPASİTELİ LAMİNASYONLU POLİPROPİLEN

(LAM-PP) TORBA SATIN ALINACAKTIR

ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

İhale Kayıt Numarası

:

2024/275755

İşin Adı

:

1.570.000 Adet Lam PP Torba

İhale Türü - Usulü

:

Mal Alımı - Açık İhale Usulü

1 - İdarenin

   

a) Adresi

:

Kızılırmak Mahallesi 1443. Cad. No:5 06530

b) Telefon ve faks numarası

:

3122942151-3122942114

c) Elektronik posta adresi

:

leventkaya@etimaden.gov.tr

ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi

:

www.etimaden.gov.tr

2 - İhale konusu malın

   

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

1.570.000 Adet Lam PP Torba Alımı

b) Teslim [yeri / yerleri]

:

Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Bandırma/BALIKESİR, Kırka Bor İşletme Müdürlüğü Kırka-Seyitgazi/ESKİŞEHİR, Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Bigadiç/BALIKESİR, Emet Bor işletme Müdürlüğü Emet/KÜTAHYA Ambarı

c) Teslim [tarihi / tarihleri]

:

Malın teslim süresi, İlk termin döneminin başlangıç tarihinden itibaren, -Bandırma Bor ve asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü için 180 (yüzseksen) takvim günü, -Emet Bor İşletme Müdürlüğü için 180 (yüzseksen) takvim günü, -Kırka Bor İşletme Müdürlüğü için 180 (yüzseksen) takvim günü, -Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü için 30 (otuz) takvim günüdür. İlk termin dönemi başlangıcına ait bilgiler teknik şartnamenin 4.1. maddesinde verilmiştir.

3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:

   

a) Yapılacağı yer

:

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 Çukurambar-Çankaya/ANKARA

b) Tarihi ve saati

:

22.03.2024 - 11:00

 

4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.1. İstekliler;

4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu/ kefalet senedini,

4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini,

4.1.6. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajı tanınması durumunda, bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce sunulacak yerli malı belgesi,

4.1.7. Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.8. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,

4.1.9. Mali Durum Belgesini,

 İsteklilerce, teklif edecekleri bedelin % 10’undan az olmamak üzere, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir, Türkiye’de veya yurt dışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilecek banka referans mektubu sunulacaktır.

Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.

İş ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir.

Banka referans mektubunun, ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur.

4.1.10. İş Deneyim Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.10.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.11. Bu madde boş bırakılmıştır.

4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.

5. İhale dokümanı, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı  Kızılırmak Mah. 1443 Cad. No:5 Çukurambar /ANKARA  (7. Kat 707 no’lu oda) adresinde (Tel:0 312 294 21 51) ve Kurumumuz Web sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 300,00 TL bedel karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, 310,00 TL doküman bedelini Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesindeki (Hesap No: 37712245-5001, IBAN No: TR080001001745377122455001) Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu ihale tarihi dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

5.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı isteklilerle ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz. İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli oldukları, teklif mektubunda yer alan Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler üzerinden değerlendirilir.

5.2. Yerli malı teklif eden istekliye fiyat avantajı uygulanmayacaktır.

6- Teklifler 22.03.2024 Cuma günü, saat 11:00’a kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü 

Gelen Evrak Servisi Kızılırmak Mah. 1443.  Cad. No:5 Çukurambar/ANKARA adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir.