840000 Adet Laminasyonlu Polipropilen (Lam-Pp) Torba Alımı
Anasayfa > İhaleler > 840000 Adet Laminasyonlu Polipropilen (Lam-Pp) Torba Alımı

İhale Detayları

İhale Bilgileri
İlan Konusu 840000 Adet Laminasyonlu Polipropilen (Lam-Pp) Torba Alımı
İhale Tarihi 2019-06-18 06:00:00
İlan No 2019/259410
İhale Yapan Birim Satınalma Dairesi Bşk.
İhale Kapsamı Yurtiçi 201
Kısmi Teklif Açık
İhale Türü Mal
İhale Usulü Kapalı
İhale Durumu Değerlendirmedeki İhaleler
İletişim Bilgileri
İhalenin Yapılacağı Adres Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA
Sorumlu Personel Bedriye KÜTÜK
Telefon (312) 294 2236
Faks 3122292132
Eposta bkutuk@etimaden.gov.tr
İhale Dökümanları
İhale Metni

 

840000 ADET LAMİNASYONLU POLİPROPİLEN (LAM-PP) TORBA SATIN ALINACAKTIR

 

ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

 

İhale Kayıt Numarası

:

2019/259410

İşin Adı

:

840000 Adet Laminasyonlu Polipropilen (Lam-Pp) Torba Alımı

İhale Türü - Usulü

:

Mal Alımı - Açık İhale Usulü

1 - İdarenin

   

a) Adresi

:

Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010

b) Telefon ve faks numarası

:

3122942236 - 3122942245

c) Elektronik posta adresi

:

etimaden@etimaden.gov.tr

ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi

:

www.etimaden.gov.tr

2 - İhale konusu malın

   

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

840.000 adet Laminasyonlu Polipropilen (Lam-PP) Torba alımı

b) Teslim [yeri / yerleri]

:

Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Bandırma/BALIKESİR

c) Teslim [tarihi / tarihleri]

:

Sözleşmenin imzalanmasını müteakip ilk termin dönemi başlangıç tarihinden itibaren 6 (altı) aydır. İlk termin dönemi başlangıcına ait bilgiler Teknik şartnamenin 6. maddesinde verilmiştir.

3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:

   

a) Yapılacağı yer

:

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sokak No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA

b) Tarihi ve saati

:

18.06.2019 - 11:00

 

 

 

4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,

4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini,

4.1.6. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajı tanınması durumunda, bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce sunulacak yerli malı belgesi,

4.1.7.İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,

4.1.8. Mali Durum Belgesini, İsteklilerce, teklif edecekleri bedelin %10’undan az olmamak üzere, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir, Türkiye’de veya yurt dışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilecek banka referans mektubu sunulacaktır.

Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.

İş ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir.

Banka referans mektubunun, ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur.

4.1.9. İş Deneyim Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır. 

4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

Teklifleri ile birlikte sunacaklardır.

5- Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler doküman satış bedeli olan 110,00 Türk Lirasını, Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki TR080001001745377122455001 IBAN nolu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak ve fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaralarını belirtilen ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde belirtildiği  ihale doküman talep başvurularını Genel Müdürlüğümüzün 0312 294 22 45 nolu faksına veya posta yoluyla göndermek suretiyle satınalabilirler.

6- Teklifler  18.06.2019  Salı günü, saat 11:00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir

 

 

 

Genel Müdürlük
Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 06530 Çukurambar-Çankaya/ANKARA
Telefon
+90 (312) 294 20 00
+90 (312) 230 71 84
Kep
etimaden@hs01.kep.tr
© 2024 Eti Maden