Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü ihtiyacı “Camsı Bor Oksit/Susuz Boraks Üretim Tesisi Ergitme Fırınlarının Bakım Hizmet Alımı” İşi
Anasayfa > İhaleler > Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü ihtiyacı “Camsı Bor Oksit/Susuz Boraks Üretim Tesisi Ergitme Fırınlarının Bakım Hizmet Alımı” İşi

İhale Detayları

İhale Bilgileri
İlan Konusu Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü ihtiyacı “Camsı Bor Oksit/Susuz Boraks Üretim Tesisi Ergitme Fırınlarının Bakım Hizmet Alımı” İşi
İhale Tarihi 2019-02-15 11:00:00
İlan No 2019/4222
İhale Yapan Birim Satınalma Dairesi Bşk.
İhale Kapsamı Yurtiçi 201
Kısmi Teklif Kapalı
İhale Türü Hizmet
İhale Usulü Açık
İhale Durumu Değerlendirmedeki İhaleler
İletişim Bilgileri
İhalenin Yapılacağı Adres Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Sorumlu Personel Dilek CANKILIÇ
Telefon (312) 294 2239
Faks 229 22 45
Eposta darslan@etimaden.gov.tr
İhale Dökümanları
İhale Metni

BANDIRMA BOR VE ASİT FABRİKALARI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI “CAMSI BOR OKSİT/SUSUZ BORAKS ÜRETİM TESİSİ ERGİTME FIRINLARININ BAKIM HİZMET ALIMI”  İŞİ
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

İhale Kayıt Numarası

:

2019/4244

 

İşin Adı

:

Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü ihtiyacı “Camsı Bor Oksit/Susuz Boraks Üretim Tesisi Ergitme Fırınlarının Bakım Hizmet Alımı” İşi

 

İhale Türü - Usulü

:

Hizmet Alımı - Açık İhale Usulü

 

1 - İdarenin

 

 

 

a) Adresi

:

Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010

 

b) Telefon ve faks numarası

:

3122942239 – 312294 22 45

 

c) Elektronik posta adresi

:

-

 

ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının 
görülebileceği internet adresi

:

www.etimaden.gov.tr

 

2 - İhale konusu malın

 

 

 

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

Teknik Şartnamede Belirtilmiştir.

 

b) Teslim [yeri / yerleri]

:

 

Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Bandırma/BALIKESİR

   Teslim [tarihi / tarihleri]

:

İşe, sözleşmenin imzalanmasını müteakip Teşekkülün yüklenici firmayı yazılı olarak davet ettiği tarihte başlanacak olup işin süresi, işe başlama tarihinden itibaren teknik şartnamenin 3.2. maddesinde belirtilen tüm bakım miktar veya periyotlarının tamamlanmasıyla sona erecektir.

3- İhalenin / Ön Yeterlik / 
Yeterlik Değerlendirmesinin
:

 

 

 

a) Yapılacağı yer

:

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA

 

b) Tarihi ve saati

:

15.02.2019 - 11:00

 

 

4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.1.İstekliler;
4.1.1.  Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

 

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,

4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini,

4.1.6. Tüzel kişi tarafindan iş deneyimini göstermek için sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,

4.1.8. Mali Durum Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.9. İş Deneyim Belgesini,

İstekliler, teklif edilen bedelin % 25’inden az olmamak üzere, yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işle ilgili olarak, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır. Diğer hususlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde olduğu gibidir.

4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler;  Gergi ve muhafaza sistemi ile donatılmış, eğimi ayarlanabilir, yüksek yoğunluklu refrakterden örümü yapılmış fırın(lar)a ait yapım ve örüm (tam bakım tipi) işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. Tek tip malzemeden ibaret, düşük yoğunluklu ve standart işçilikten ibaret modeldeki örüm hizmetlerine (kireç fırını gibi) ait işler benzer iş olarak kabul edilmeyecektir.

4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgenin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak 4.1.6. maddesindeki belgeyi de sunmak zorundadır.

teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.


5- İhale dokümanı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok.  No:1/A Etlik -Keçiören/ANKARA, Tel: 0 312 294 22 39 adresinde ve Kurumumuz Web sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 100,00 TL bedel karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler 110,00 Türk Lirası doküman bedelini Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına veya Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki (IBAN No:TR080001001745377122455001) 37712245-5001 no.lu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu ihale tarihi dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
6- Teklifler 15.02.2019 Cuma günü, saat 11:00’a kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir.

Genel Müdürlük
Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 06530 Çukurambar-Çankaya/ANKARA
Telefon
+90 (312) 294 20 00
+90 (312) 230 71 84
Kep
etimaden@hs01.kep.tr
© 2024 Eti Maden