25 Kişi İle Tinkal Ve Kolemanit Cevherlerinin Vagonlardan Tahliyesi, Ambarlara Nakli Ve 2 Adet Loderle Cevher Bunkerlerine Beslenmesi Hizmet Alımı
Anasayfa > İhaleler > 25 Kişi İle Tinkal Ve Kolemanit Cevherlerinin Vagonlardan Tahliyesi, Ambarlara Nakli Ve 2 Adet Loderle Cevher Bunkerlerine Beslenmesi Hizmet Alımı

İhale Detayları

İhale Bilgileri
İlan Konusu 25 Kişi İle Tinkal Ve Kolemanit Cevherlerinin Vagonlardan Tahliyesi, Ambarlara Nakli Ve 2 Adet Loderle Cevher Bunkerlerine Beslenmesi Hizmet Alımı
İhale Tarihi 2018-12-11 11:00:00
İlan No 2018/588246
İhale Yapan Birim Satınalma Dairesi Bşk.
İhale Kapsamı Yurtiçi 201
Kısmi Teklif Kapalı
İhale Türü Hizmet
İhale Usulü Açık
İhale Durumu Değerlendirmedeki İhaleler
İletişim Bilgileri
İhalenin Yapılacağı Adres Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA
Sorumlu Personel Bedriye KÜTÜK
Telefon (312) 294 2236
Faks 3122292132
Eposta bkutuk@etimaden.gov.tr
İhale Dökümanları
İhale Metni

25 KİŞİ İLE TİNKAL VE KOLEMANİT CEVHERLERİNİN VAGONLARDAN TAHLİYESİ, AMBARLARA NAKLİ VE 2 ADET LODERLE CEVHER BUNKERLERİNE BESLENMESİ HİZMET ALIMI

ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

İhale Kayıt Numarası

:

2018/588246

İşin Adı

:

25 Kişi İle Tinkal Ve Kolemanit Cevherlerinin Vagonlardan Tahliyesi, Ambarlara Nakli Ve 2 Adet Loderle Cevher Bunkerlerine Beslenmesi Hizmet Alımı

İhale Türü - Usulü

:

Hizmet Alımı - Açık İhale Usulü

1 - İdarenin

   

a) Adresi

:

Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010

b) Telefon ve faks numarası

:

3122942236 - 3122942245

c) Elektronik posta adresi

:

 

ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi

:

www.etimaden.gov.tr

2 - İhale konusu hizmetin

   

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü 25 kişi ile Tinkal ve Kolemanit cevherlerinin vagonlardan tahliyesi, ambarlara nakli ve 2 adet Loderle cevher bunkerlerine beslenmesi hizmet alımı

b) Yapılacağı Yer

:

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA

c) Süresi

:

İşin süresi işe başlama tarihinden itibaren 24 (yirmi dört) aydır. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren işi fiilen yürütecek birim tarafından 60 gün içerisinde yapılacak tebligat doğrultusunda işe başlanacaktır.

3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:

   

a) Yapılacağı yer

:

Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Bandırma/BALIKESİR

b) Tarihi ve saati

:

11.12.2018 - 11:00

 

4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1.1.  Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu (Ek-3),     

 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,

4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini (Ek-4),

4.1.6. Tüzel kişi tarafindan iş deneyimini göstermek için sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge (Ek-5),

4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,

4.1.8. Mali Durum Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.9. İş Deneyim Belgesini,

İstekliler, teklif edilen bedelin % 20’sinden az olmamak üzere, yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işle ilgili olarak, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır. Diğer hususlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde olduğu gibidir.

4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, 

Aşağıda yer alan hizmet kollarından biri ya da bir kaçının yer aldığı iş deneyimi gösteren belgelere ilişkin işler, benzer iş olarak kabul edilecektir.

Personel çalıştırılmasına dayanan veya personelin çalışma saatlerinin tamamının sunulan iş deneyim belgesine konu hizmet alımı için kullanıldığı işler,
Her türlü yükleme-boşaltma işleri,
İçinde nakliyeyi de barındıran her türlü lojistik işleri

4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgenin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak 4.1.6. maddesindeki belgeyi de sunmak zorundadır.

teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.

5- Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler doküman satış bedeli olan 210,00 Türk Lirasını, Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki TR080001001745377122455001 IBAN nolu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak ve fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaralarını belirtilen ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde belirtildiği  ihale doküman talep başvurularını Genel Müdürlüğümüzün 0312 294 22 45 nolu faksına veya posta yoluyla göndermek suretiyle satınalabilirler.

6- Teklifler  11.12.2018 Salı günü, saat 11:00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir.

 

 

Genel Müdürlük
Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 06530 Çukurambar-Çankaya/ANKARA
Telefon
+90 (312) 294 20 00
+90 (312) 230 71 84
Kep
etimaden@hs01.kep.tr
© 2024 Eti Maden