İlan Konusu | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Simav Açık Ocağında 62.600.000 Ton Kantar Tartım Ölçümlü Dekapaj yapım işi |
İhale Tarihi | 2018-10-11 11:00:00 |
İlan No | 2018/429260 |
İhale Yapan Birim | Satınalma Dairesi Bşk. |
İhale Kapsamı | Yurtiçi 4734 |
Kısmi Teklif | Kapalı |
İhale Türü | Yapım |
İhale Usulü | Açık |
İhale Durumu | Değerlendirmedeki İhaleler |
İhalenin Yapılacağı Adres | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Keçiören/ANKARA |
Sorumlu Personel | Nihat ÇILGIN |
Telefon | (312) 294 2317 |
Faks | 0312 229 21 32 |
Eposta | ncilgin@etimaden.gov.tr |
Dosya 1 | 39SayiliDekapajIsleriYonergesi |
Dosya 2 | AnalizFormatiOrnegi |
Dosya 3 | DekapajIsineIliskinYolHesaplari |
Dosya 4 | DekapajProjesi |
Dosya 5 | İdari Şartname |
Dosya 6 | SimavAcikOcagiAcikOcakEmniyetYonergesi |
Dosya 7 | Sözleşme Tasarısı |
Dosya 8 | Standart Formlar |
Dosya 9 | TeknikSartname |
Dosya 10 | YerTeslimiveDekapajOlcumIsleriSarttnamesi |
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Simav Açık Ocağında 62.600.000 Ton Kantar Tartım Ölçümlü Dekapaj yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası |
: |
2018/429260 |
1-İdarenin |
||
a) Adresi |
: |
Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 Etlik Keçiören/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
0 312 294 23 17 - 0 312 294 25 45 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
etimaden@etimaden.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Simav Açık Ocağında 62.600.000 Ton Kantar Tartım Ölçümlü Dekapaj Yapım İşi |
b) Yapılacağı yer |
: |
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Simav Açık Ocağı Bigadiç / BALIKESİR |
c) İşe başlama tarihi |
: |
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 45 gün içinde |
ç) İşin süresi |
: |
Yer tesliminden itibaren 912 (dokuz yüz on iki) takvim günüdür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Keçiören/ANKARA |
b) Tarihi ve saati |
: |
11.10.2018 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. |
|
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait, aşağıda belirtilen belgelerden birini sunması yeterlidir;
b) Taahhüt altında devam eden yapım işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen yapım işlerinin parasal tutarını gösteren faturalar.
|
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri: |
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
27/04/2016 tarih ve 29696 sayılı T.C. Resmi Gazetesinde yayımlanan “Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşlere Dair Tebliğ” de yer alan onyedinci) veya A/V (beşinci) Gruba ait işler benzer iş olarak kabul edilecektir. XVII.(Onyedinci) Grup: Madencilik ve Maden Üretimi İle İlgili İnşaat İşleri
V. (Beşinci) Grup: Karayolu İşleri (Altyapı+Üstyapı) |
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: |
İş deneyim Belgesi yerine diplomalarını sunmak suretiyle ihaleye girecek olan mühendisler için Maden Mühendisliği Bölümü, ihale konusu iş veya benzer işlere denk sayılacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı (12. Kat 1217 nolu oda) Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. No:1/A Keçiören/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 510 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Kurumsal Şubesi nezdindeki 37712245-5001 nolu hesaba IBAN No: TR08 0001 0017 4537 7122 4550 01 Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Keçiören/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,20
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.