İlan Konusu | 80.000 ADET NEM ALICI PAKET SATIN ALINACAKTIR |
İhale Tarihi | 2018-07-26 14:30:00 |
İlan No | 2018 / 340374 |
İhale Yapan Birim | Satınalma Dairesi Bşk. |
İhale Kapsamı | Yurtiçi 201 |
Kısmi Teklif | Kapalı |
İhale Türü | Mal |
İhale Usulü | Kapalı |
İhale Durumu | Değerlendirmedeki İhaleler |
İhalenin Yapılacağı Adres | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
Sorumlu Personel | ŞEREF ÖZEN |
Telefon | (312) 294 2347 |
Faks | 0312 229 21 32 |
Eposta | serefozen@etimaden.gov.tr |
Dosya 1 | İdari Şartname |
Dosya 2 | Sözleşme Tasarısı |
Dosya 3 | Standart Formlar |
Dosya 4 | teknik şartname |
NEM ALICI PAKET SATIN ALINACAKTIR
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/340374 |
İşin Adı | : | Bandırma Bor Ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü İhtiyacı Olan 80000 Adet Nem Alıcı Paket Alımı |
İhale Türü – Usulü | : | Mal Alımı – Açık İhale Usulü |
1 – İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122942347 – 3122942245 |
c) Elektronik posta adresi | : | etimaden@etimaden.gov.tr |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | www.etimaden.gov.tr |
2 – İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 80.000 Adet Nem Alıcı Paket |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Ambalaj Malzemeleri Deposu 600 Evler Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/Balıkesir |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | Malın teslim süresi, sözleşmenin imzalanmasını müteakip ilk termin dönemi başlangıç tarihinden itibaren 6 (Altı) aydır. İlk termin dönemi başlangıcına ait bilgiler teknik şartnamenin 4. Maddesinde belirtilen termin programına göre yapılacaktır. |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 26.07.2018 – 14:30 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4.1. İstekliler;
4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu, 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu, 4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini, 4.1.6. Bu madde boş bırakılmıştır. 4.1.7.İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi, 4.1.8. Mali Durum Belgesini (Bu madde boş bırakılmıştır.) 4.1.9. İş Deneyim Belgesini (Bu madde boş bırakılmıştır.) 4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, (Bu madde boş bırakılmıştır.) 4.1.10. İstekli firma teklifiyle beraber, teklif ettiği nem alıcı pakete ait akredite olmuş bir laboratuvardan alınmış “Nem alma kapasitesini” gösterir bir analiz raporu verecektir. Bu analiz raporundaki değerler Teknik şartnamenin Madde 2.2 deki “Nem Alma Kapasitesi” koşulunu sağlayacaktır. 4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır. 5. İhale dokümanı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı (Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA) Kat: 12, 1217 no.lu odada ve internet adresinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 100,00 TL karşılığında aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 6. Teklifler 26.07.2018 Perşembe günü, saat 14:30’a kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 7. İhale dokümanını posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, 110,00 TL doküman satış bedelini, Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki 37712245–5001 (TR080001001745377122455001) no.lu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak ve fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, adresi, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını Genel Müdürlüğümüz (0312) 294 22 45 numaralı fakslarına göndermek suretiyle ihale dokümanını satın alabilirler. 8. Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir. |