İlan Konusu | İŞ ELBİSESİ,UZUN KOLLU PENYE,KABAN,DERİ YELEK,İŞ BOTU VE İŞ AYAKKABISI SATIN ALINACAKTIR |
İhale Tarihi | 2018-08-08 14:30:00 |
İlan No | 2018/331316 |
İhale Yapan Birim | Satınalma Dairesi Bşk. |
İhale Kapsamı | Yurtiçi 4734 |
Kısmi Teklif | Açık |
İhale Türü | Mal |
İhale Usulü | Kapalı |
İhale Durumu | Değerlendirmedeki İhaleler |
İhalenin Yapılacağı Adres | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
Sorumlu Personel | ÖZGE USLUOĞLU |
Telefon | (312) 294 2000 (2596) |
Dosya 1 | İdari Şartname |
Dosya 2 | Sözleşme Tasarısı |
Dosya 3 | Standart Formlar |
Dosya 4 | Teknik Şartname |
İŞ ELBİSESİ,UZUN KOLLU PENYE,KABAN,DERİ YELEK,İŞ BOTU VE İŞ AYAKKABISI SATIN ALINACAKTIR
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Bandırma Bor Ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü İhtiyacı Olan İş Elbisesi,Uzun Kollu Penye,Kaban,Deri Yelek,İş Botu ve İş Ayakkabısı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/331316 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 ETLİK KEÇİÖREN/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122942000/2596 – 3122942245 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | etimaden@etimaden.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | -Üç Parçalı İş Elbisesi 800 Takım -Uzun Kollu Penye 1300 Adet -Kaban 200 Adet -Deri Yelek 240 Adet -İş Ayakkabısı 420 Çift -İş Botu 810 Çift Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Bandırma Bor Ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü İş Güvenliği Malzeme Deposu Bandırma/BALIKESİR |
c) Teslim tarihi | : | İşe başlama tarihinden itibaren en geç 5 gün içinde her bedenden iş elbisesi, penye, kaban, deri yelek, 43 numara iş botu ve 43 numara iş ayakkabısı numunesini İşletme Müdürlüğümüze gönderilecektir. İşletme Müdürlüğünce beden adetlerinin belirlenip firmaya bildirilmesini müteakip iş elbiseleri, penyeler, kabanlar, deri yelekler, iş botları ve iş ayakkabıları en geç 45 takvim günü sonunda Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü İş Güvenliği Malzeme Deposuna teslim edecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 08.08.2018 – 14:30 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Mont – pantolon da kullanılan reflektif şerit için; TS EN ISO 20471:2013, parkalar için; EN 471 3-2 ve EN 343 3-1, ayakkabı ve botlar için; EN 12568 ve EN ISO 20345, SRC ve S3 belgeleri sunulacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
-Tüm istekliler teklifleri ile beraber teklif ettiği ürünler için teknik şartname doğrultusunda örnek numunelerini ihale tarih ve saatinden önce ihalenin yapılacağı adrese teslim edilecek olup teslim edilen numuneler için tutanak tutulacaktır. (Numune teslimindeki gecikmelerden İdaremiz sorumlu olmayıp, numunelerin tesliminde ihale saati dikkate alınacaktır) Değerlendirme şartname doğrultusunda ve numuneler bazında yapılacaktır. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
-İhale üzerinde kalan isteklilere ait numuneler iade edilmeyecek olup Bandırma Bor Ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürğünde kalacaktır (Bu numuneler için ücret talep edilmeyecektir). Diğer firmalara ait numuneler ise iade ücreti firmalara ait olmak üzere ihalenin sonuçlanmasını müteakip iade edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı 12.kat 1204 no.lu oda Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Türkiye Ziraat Bankası Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki TR080001001745377122455001 IBAN nolu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabı yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad.Afra Sok. No:1/A Gelen Evrak Servisi Etlik/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.