İlan Konusu | 80 M TON ANJONİK FLOKULANT |
İhale Tarihi | 2018-07-12 11:00:00 |
İlan No | 2018/309003 |
İhale Yapan Birim | Satınalma Dairesi Bşk. |
İhale Kapsamı | Yurtiçi 201 |
Kısmi Teklif | Kapalı |
İhale Türü | Mal |
İhale Usulü | Kapalı |
İhale Durumu | Değerlendirmedeki İhaleler |
İhalenin Yapılacağı Adres | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
Sorumlu Personel | Yasemin Özge Sungur |
Telefon | (312) 294 2000 (2801) |
Faks | 0312 229 21 32 |
Eposta | ozgesungur@etimaden.gov.tr |
Dosya 1 | İdari Şartname |
Dosya 2 | Sözleşme Tasarısı |
Dosya 3 | standart+form |
Dosya 4 | Teknik Şartname |
80 M TON ANJONİK FLOKULANT
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası : 2018/309003
İşin Adı : 80 M Ton Anjonik Flokulant
İhale Türü – Usulü : Mal Alımı – Açık İhale Usulü
1 – İdarenin
a) Adresi : Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010
b) Telefon ve faks numarası : 3122942000/2801 – 3122942245
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi : www.etimaden.gov.tr
2 – İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 80 mton anjonik flokulant
b) Teslim [yeri / yerleri] : Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Yedek Malzeme Ambarı Bandırma / BALIKESİR
c) Teslim [tarihi / tarihleri] : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup dört parti şeklinde teslim edilecektir. İlk parti sevkiyat 20 mton olarak işe başlama tarihini müteakip 14 takvim günü içerisinde teslim edilecek ve bundan sonraki her parti 20’şer mton olmak üzere ilk teslim tarihi baz alınarak birer ay ara ile gerçekleşecektir. Toplam 80 mton flokulant teslimi 4 ayda tamamlanacaktır.
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 12.07.2018 – 11:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1. İstekliler;
4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu (Ek:3),
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,
4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini (Ek-4),
4.1.6. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
4.1.8. Mali Durum Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.
4.1.9. İş Deneyim Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.
4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, Bu madde boş bırakılmıştır.
4.1.10.
– Teklifle birlikte, flokulant ile ilgili teknik özellikleri ve uygulamasını gösterir broşür veya yazı verilecektir.
– Firmalar teklifleri ile birlikte, teklif edecekleri flokulantlara ait en az 100’er gr’lık muhafazalı ve uygun kaplarda numune verecekler ve numunenin fiziksel ve kimyasal özelliklerinin teknik şartnameye uygunluğunu belirteceklerdir. Numune vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
– Firmalar tekliflerinde Akrilik Asit İçeriği ile ilgili olarak İşletme laboratuvarında kullanılan yöntemi kabul ettiklerini belirteceklerdir.
4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.
5. İhale dokümanı, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA, Kat: 12 No: 1204 adresinde (Tel:0 312 294 20 00/28 01) ve Kurumumuz Web sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 100,00 TL bedel karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, 110,00 TL doküman bedelini Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesindeki (Hesap No: 37712245-5001, IBAN No: TR080001001745377122455001) Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu ihale tarihi dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
6- Teklifler 12.07.2018 Perşembe günü, saat 11:00’a kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir