İlan Konusu | Bandırma Bor Ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünün 2018 Yılı 2. 6 Aylık İhtiyacı Olan “86.500 Adet Tahta Palet Alımı” İşi |
İhale Tarihi | 2018-06-20 11:00:00 |
İlan No | 2018 / 259675 |
İhale Yapan Birim | Satınalma Dairesi Bşk. |
İhale Kapsamı | Yurtiçi 201 |
Kısmi Teklif | Kapalı |
İhale Türü | Mal |
İhale Usulü | Kapalı |
İhale Durumu | Değerlendirmedeki İhaleler |
İhalenin Yapılacağı Adres | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
Dosya 1 | TEKNİK ŞARTNAME |
Dosya 2 | STANDART FORMLAR |
Dosya 3 | TEKNİK RESİMLER |
Dosya 4 | TSE Palet Kontrol Formu |
Dosya 5 | sözleşme tasarısı tahta palet |
Dosya 6 | idari şartname tahta palet |
BANDIRMA BOR VE ASİT FABRİKALARI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2018 YILI 2 6 AYLIK İHTİYACI OLAN “86.500 ADET TAHTA PALET ALIMI” İŞİ
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/259675 |
İşin Adı | : | Bandırma Bor Ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünün 2018 Yılı 2. 6 Aylık İhtiyacı Olan “86.500 Adet Tahta Palet Alımı” İşi |
İhale Türü – Usulü | : | Mal Alımı – Açık İhale Usulü |
1 – İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122942239 – 312294 22 45 |
c) Elektronik posta adresi | : | – |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | www.etimaden.gov.tr |
2 – İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 86.500 adet tahta palet alımı |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Bandırma/BALIKESİR |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | Malın teslim süresi, sözleşmenin imzalanmasını müteakip ilk termin döneminin başlangıç tarihinden itibaren 6 (altı) aydır. Teslimatlar teknik şartnamenin 3 üncü maddesinde yer alan Tablo-1 belirtilen termin programı doğrultusunda yapılacaktır. |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 20.06.2018 – 11:00 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4.1. İstekliler; 4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu (Ek:3), 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu, 4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini (Ek-4), 4.1.6 . Tüzel kişi tarafindan iş deneyimini göstermek için sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge (Ek-5) 4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge, 4.1.8. Mali Durum Belgesi:Bu madde boş bırakılmıştır 4.1.9. İş Deneyim Belgesi: Teklif edilen bedelin % 10’undan az olmamak üzere, yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işle ilgili olarak, ilk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır. Diğer hususlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde olduğu gibidir. 4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler : Her türlü tahta paletin, ahşap ambalaj sandığının ve ahşap taşıma paletlerinin birlikte veya ayrı ayrı satışı benzer iş olarak kabul edilecektir. 4.1.10.İlgili mevzuat hükümleri çerçevesinde istekli adına tanzim edilmiş olan ISPM-15 belgesi, Teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır. 4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2 maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak 4.1.6. maddesindeki belgeyi de sunmak zorundadır. 5- İhale dokümanı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik -Keçiören/ANKARA, Tel: 0 312 294 22 39 adresinde ve Kurumumuz Web sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 200,00 TL bedel karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler 210,00 Türk Lirası doküman bedelini Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına veya Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki (IBAN No:TR080001001745377122455001) 37712245-5001 no.lu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu ihale tarihi dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. 6- Teklifler 20.06.2018 Çarşamba günü, saat 11:00’a kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir. |