1.600 TON SABUN TOZU ALIMI
Anasayfa > İhaleler > 1.600 TON SABUN TOZU ALIMI

İhale Detayları

İhale Bilgileri
İlan Konusu 1.600 TON SABUN TOZU ALIMI
İhale Tarihi 2019-03-19 16:00:00
İlan No 2019/111320
İhale Yapan Birim Satınalma Dairesi Bşk.
İhale Kapsamı Yurtiçi 201
Kısmi Teklif Kapalı
İhale Türü Mal
İhale Usulü Açık
İhale Durumu Değerlendirmesi Devam Edenler
İletişim Bilgileri
İhalenin Yapılacağı Adres ETLİK-KEÇİÖREN/ANKARA
Sorumlu Personel Dilek CANKILIÇ
Telefon 294 22 39
Faks 229 22 45
Eposta darslan@etimaden.gov.tr
İhale Dökümanları
İhale Metni

KIRKA BOR İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI  1.600 TON SABUN TOZU ALIMI İŞİ
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

İhale Kayıt Numarası

:

2019/111320

İşin Adı

:

Kırka Bor İşletme Müdürlüğü ihtiyacı 1.600 ton sabun tozu alımı.

İhale Türü - Usulü

:

Mal Alımı - Açık İhale Usulü

1 - İdarenin

 

 

a) Adresi

:

Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010

b) Telefon ve faks numarası

:

3122942239 – 312294 22 45

c) Elektronik posta adresi

:

-

ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının 
görülebileceği internet adresi

:

www.etimaden.gov.tr

2 - İhale konusu malın

 

 

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

Kırka Bor İşletme Müdürlüğü ihtiyacı için 1.600 ton sabun tozu alımı.

b) Teslim [yeri / yerleri]

:

Kırka Bor İşletme Müdürlüğü Kırka-  Seyitgazi/ESKİŞEHİR                                                     

c) Teslim [tarihi / tarihleri]

:

Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacak olup ilk termin dönemi başlangıcından itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip  120 (yüzyirmi) takvim günü içerisinde 4 parti halinde teslim edilecektir. 1. Parti 30 (otuz) takvim günü içerisinde 400 ton, 2. Parti 30 (otuz) takvim günü içerisinde 400 ton, 3. Parti 30 (otuz) takvim günü içerisinde 400 ton, 4. Parti 30 (otuz) takvim günü içerisinde olmak üzere toplam 1.600 ton ürün teslim edilecektir.

3- İhalenin / Ön Yeterlik / 
Yeterlik Değerlendirmesinin
:

 

 

a) Yapılacağı yer

:

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA

b) Tarihi ve saati

:

19.03.2019 - 11:00

 

4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.1.İstekliler;
4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu (Ek:3),

 

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.4. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,

4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesini,

4.1.6. Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.7.İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,

4.1.8. Mali Durum Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.9. İş Deneyim Belgesini, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.9.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, Bu madde boş bırakılmıştır.

4.1.10. İstekli teklif ettiği kimyasala ait Malzeme Güvenlik Bilgi Formunu (MSDS) Türkçe olarak teklif ekinde verilecektir.

4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2. maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.


5- İhale dokümanı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok.  No:1/A Etlik -Keçiören/ANKARA, Tel: 0 312 294 22 39 adresinde ve Kurumumuz Web sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 300,00 TL bedel karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler 310,00 Türk Lirası doküman bedelini Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına veya Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki (IBAN No:TR080001001745377122455001) 37712245-5001 no.lu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu ihale tarihi dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
6- Teklifler 19.03.2019 Salı günü, saat 11:00’a kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir.

Genel Müdürlük
Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sk. No:1/A 06010 Etlik-Keçiören/ANKARA
Telefon
+90 (312) 294 20 00
+90 (312) 230 71 84
E-mail
etimaden@etimaden.gov.tr
etimaden@hs02.kep.tr
© 2019 Eti Maden